تلفن تماس: 03132667403

رشا

Kallyas is an ultra-premium, responsive theme built for today websites.

T (212) 555 55 00
Email: sales@yourwebsite.com

Your Company LTD
Street nr 100, 4536534, Chicago, US

Open in Google Maps
  • صفحه اصلی
  • مطالب آموزشی
  • نمونه کار
  • پیشنهاد ویژه
  • درباره رَشا
  • تماس با رَشا
  • Home
  • مقالات
  • ترکیب کلی آگهی
 

مقالات

محمد جواد سمیعی
یکشنبه, 16 سپتامبر 2018 / Published in مقالات, ویدیومارکتینگ

ترکیب کلی آگهی

ترکیب کلی آگهی :
شاید شما آگهی ای با این ویژگی ها بسازید : آغازی جذاب و پر کشش ، ساختاری منطقی با ترکیب بندی مناسب نماها و برخوردار از ارتباط مناسب کلمات و تصاویر . باهمه ی این ویژگی ها ، ممکن است که باز هم ، آگهی شما موفق نباشد . باید مراقب باشید که اصل ترکیب کلی آگهی رعایت شده باشد. یعنی ، تمام اجزای آگهی ، باید به شکلی مناسب با یکدیگر ترکیب شده باشند تا هدفی مشخص را بیان کنند . این هدف ، دادن اطلاعات مربوط به محصول ، به بینندگان است . داشتن داستان جذاب که عناصری پراکنده دارد ، کافی نیست . داستان باید کاملا در خدمت بیان ویژگی های محصول باشد . در پایان آگهی ، باید اطلاعات مربوط به محصول را کامل کرده باشید . محققان تبلیغات توصیه می کنند که اطلاعات مربوط به محصول را با عناصر روایی آگهی کاملا پیوند بزنید.
به ندرت می توان محصولاتی یافت که به طور ذاتی جذاب باشند . اگر چنین محصولاتی در آگهی نشان داده شوند ، خود به خود توجه بینندگان را جلب می کنند . با این وجود ، باید برای حضور محصول در آگهی ، ذهن بینندگان را آماده کنید . شما می توانید با معرفی محصول ، در بینندگان احساس نیاز به آن را به وجود آورید . باید محصول را در متنی ویژه قرار دهید . به نحوی که مصرف کننده احساس کند که با آن مرتبط است . مثلا یک آگهی مربوط به دستمال کاغذی را در نظر بگیرید ( سازندگان محصول خیلی به دنبال رقابت آن با محصولات دیگر نیستند ). در نخستین نمای آگهی مذکور ، یک بسته دستمال کاغذی دیده می شود ، گوینده شروع به صحبت می کند :” این دستمال جدید ، کاملا نرم است . اگر سرما خورده باشید و بینی تان گرفته باشد ، هنگام استفاده از این دستمال ها ، احساسی بسیار خوشایند دارید .”
اما اگر بخواهید همین محصول را به شکلی رقابت برانگیز تبلیغ کنید ، آگهی شما تغییر خواهد کرد . در این صورت ، آگهی با تصویر مردی ناراحت شروع می شود و گوینده نیز می گوید :” اگر شما سرما خورده باشید و بینی تان گرفته باشد ، حتما به دستمال کاغذی نرمی احتیاج دارید .” آن مرد ناراحت ، به عنوان بیننده ، حرف گوینده را تایید می کند و سرش را تکان می دهد. سپس گوینده ادامه می دهد :” این محصول جید ، بسیار نرم است .”
برای معرفی محصول در آگهی ، علاوه برا ایجاد حس نیاز در بیننده ، می توانید به شکلی نمایشی ، کنجکاوی بیننده را برانگیزید یا در او تعلیق ایجاد کنید .

Tagged under: rasha, rashamedia, آگهی, بازاریابی محتوا, تبلیغات, ترکیب, ترکیب آگهی, تولید فیلم تبلیغاتی اصفهان, تیزر تبلیغاتی, تیزر مناسبتی, فیلم تبلیغاتی, کلیپ تبلیغاتی, محمد جواد سمیعی, ویدیو مارکتینگ, ویدیومارکتین, ویدیومارکتینگ

What you can read next

hero ، hub و help در طراحی کمپین ویدیومارکتینگ
چرا از موشن گرافیک استفاده می کنیم ؟
اثر بخشی یا ثمر بخشی در ویدیو

دیدگاهتان را بنویسید لغو پاسخ

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

آخرین مطالب

  • تفاوت تیزر، کلیپ و آنونس

    تفاوت تیزر ، کلیپ و آنونس     شاید بر...
  • تبلیغات پنهان در برنامه های تلویزیونی

      تبلیغات تلویزیونی تاثیر بسزایی در بینندگان دا...
  • 14 نکته اساسی در ویدیومارکتینگ که می تواند بازدید صفحات اجتماعی یا سایت شما را ببرد

    افزایش بازخورد یک ویدیو چیزی است که ما در رَشام...
  • بازاریابی محتوا و بازاریابی درون گرا

    بازاریابی محتوا و بازاریابی درون گرا طبق تعریف ...
  • اثر بخشی یا ثمر بخشی در ویدیو

    مهمترین مسئله در تولید ویدیو : اثربخش یا ثمربخش...

دسته بندی ها

  • اسپانسرشیپ
  • بازاریابی محتوا
  • تدوین
  • دیجیتال مارکتینگ
  • روانشناسی رنگ ها
  • سینما
  • فرمت های تصویری
  • فرمت های تصویری
  • مقالات
  • ویدیومارکتینگ
  • ویدیومارکتینگ

اطلاعات تماس


اصفهان - خيابان بزرگمهر - خیابان 22 بهمن - ساختمان 128

32667403 – 031

دسترسی سریع


  • صفحه اصلی
  • درباره ما
  • نمونه کار

© 2018. All rights reserved. Design By Atinegar.
توسعه دهنده : دیجیتال مارکتینگ یلدا

TOP