تلفن تماس: 03132667403

رشا

Kallyas is an ultra-premium, responsive theme built for today websites.

T (212) 555 55 00
Email: sales@yourwebsite.com

Your Company LTD
Street nr 100, 4536534, Chicago, US

Open in Google Maps
  • صفحه اصلی
  • مطالب آموزشی
  • نمونه کار
  • پیشنهاد ویژه
  • درباره رَشا
  • تماس با رَشا
  • Home
  • مقالات
  • قالب تایید برای تولید ویدیو تبلیغاتی
 

مقالات

محمد جواد سمیعی
شنبه, 09 ژوئن 2018 / Published in مقالات, ویدیومارکتینگ

قالب تایید برای تولید ویدیو تبلیغاتی

تاییدی
عامل اساسی در قالب های تاییدی ، کوشش برای ترجمه ی گفته های مردم درباره یک محصول ، به عناصر یک آگهی تلویزیونی است . مردم واقعی بر اساس واکنش های شخصی خود درباره یک محصول صحبت می کنند. اگر آگهی شما باورپذیر باشد ، مردم آن را می پذیرند و به خرید محصول شما رغبت نشان می دهند. در این نوع آگهی ، مردم ، آدم هایی واقعی هستند و گفته های آنان نیز باید واقعی باشد؛ درست برعکس آن چیزی که آگهی سازان در دهان شخصیت هایشان می گذارند.
رو قالب تاییدی ، ما با اشکال  متفاوتی روبه رو هستیم . ممکن است که گوینده یا فروشنده ، تجربه ی مربوط به خود را بازگو کند. این تجربه  به یقین ، تاییدی برای محصول است . در این نوع آگهی ها ، ممکن است مصرف کننده ای واقعی ، نامه ای را بخواند و مصاحبه از طریق گزارشگری خیابانی یا با استفاده از دوربین های مخفی که از دید مصاحبه شوندگان مخفی است ( استفاده از دوربین های مخفی ، راهی درست تر برای ارزیابی محصولات است ، زیرا در این روش ، مصاحبه شوندگان با صداقت بیشتری به پرسش ها پاسخ می دهند . گاه در قالب تاییدی از برگ های کتاب مصور برای تایید سخنان گویندگان استفاده می شود.
آگهی تاییدی وقتی باور پذیر است که حقیقت را از آن گرفته باشند .کار برخی از آدم ها این است که حقیقت را از آگهی ها استخراج کنند. آگهی های تاییدی باید بر دقت نظر چنین اآدم هایی استوار باشد . مردمی را که از یک محصول استفاده نمی کنند، مشتری در نظر نگیرید. دیدگاه های حاصل از دوربین های مخفی ،نمی توانند به طور مستقیم از تلویزیون پخش شوند ، زیرا هر کس آن ها را با گرایش های خود بیان کرده است هر ادعایی باید ، به شکلی مستدل ، به اثبات برسد. اگر زنی می گوید که شکلات خاصی را دوست دارد ، برای آن است که احساس می کند  آن شکلات اصل است . ما نمی توانیم این گفته را از تلویزیون پخش کنیم ، مگر این که به واقع ثابت کنیم که آن شکلات اصل است .آگهی تاییدی باید معتبر ونشئت گرفته از حقایق باشد . آگهی تاییدی باید بر اساس تجربه ی واقعی شخصی واقعی باشد.
شما باید از هر قالبی به شکلی خلاق استفاده کنید . باید مطمئن شوید که تاییدات افراد ، از حقایق وجودی نشئت می گیرد . آگهی تاییدی ، چه نمایشی باشد و چه واقعی ، باید مردمی واقعی را که با پیام آگهی مرتبط هستند ، به نمایش بگذارد . بیننده باید بخواهد که آن را بشنود و آن را باور کند.

Tagged under: تبلیغات, تیزر تبلیغاتی, تیزر مناسبتی, فرمت های تصویری, فیلم تبلیغاتی, کلیپ تبلیغاتی, مارکتینگ, مستند صنعتی, ویدیو, ویدیو مارکتینگ, ویدیومارکتینگ

What you can read next

نقش رسانه ها
اسپانسرشیپ و انواع آن
ویدیو مارکتینگ یکی از زیر شاخه های content marketing  است.

دیدگاهتان را بنویسید لغو پاسخ

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

آخرین مطالب

  • تفاوت تیزر، کلیپ و آنونس

    تفاوت تیزر ، کلیپ و آنونس     شاید بر...
  • تبلیغات پنهان در برنامه های تلویزیونی

      تبلیغات تلویزیونی تاثیر بسزایی در بینندگان دا...
  • 14 نکته اساسی در ویدیومارکتینگ که می تواند بازدید صفحات اجتماعی یا سایت شما را ببرد

    افزایش بازخورد یک ویدیو چیزی است که ما در رَشام...
  • بازاریابی محتوا و بازاریابی درون گرا

    بازاریابی محتوا و بازاریابی درون گرا طبق تعریف ...
  • اثر بخشی یا ثمر بخشی در ویدیو

    مهمترین مسئله در تولید ویدیو : اثربخش یا ثمربخش...

دسته بندی ها

  • اسپانسرشیپ
  • بازاریابی محتوا
  • تدوین
  • دیجیتال مارکتینگ
  • روانشناسی رنگ ها
  • سینما
  • فرمت های تصویری
  • فرمت های تصویری
  • مقالات
  • ویدیومارکتینگ
  • ویدیومارکتینگ

اطلاعات تماس


اصفهان - خيابان بزرگمهر - خیابان 22 بهمن - ساختمان 128

32667403 – 031

دسترسی سریع


  • صفحه اصلی
  • درباره ما
  • نمونه کار

© 2018. All rights reserved. Design By Atinegar.
توسعه دهنده : دیجیتال مارکتینگ یلدا

TOP