تلفن تماس: 03132667403

رشا

Kallyas is an ultra-premium, responsive theme built for today websites.

T (212) 555 55 00
Email: sales@yourwebsite.com

Your Company LTD
Street nr 100, 4536534, Chicago, US

Open in Google Maps
  • صفحه اصلی
  • مطالب آموزشی
  • نمونه کار
  • پیشنهاد ویژه
  • درباره رَشا
  • تماس با رَشا
  • Home
  • مقالات
  • 49 نکته مهم در زمینه ویدیومارکتینگ
 

مقالات

محمد جواد سمیعی
چهار شنبه, 30 ژانویه 2019 / Published in مقالات, ویدیومارکتینگ

49 نکته مهم در زمینه ویدیومارکتینگ

49 نکته مهم در زمینه ویدیومارکتینگ

 

طبق تحقیقات انجام شده 50 نکته مهم در زمینه ویدیومارکتینگ را در نظر گرفته ایم  که دراین مقاله به شما ارائه می دهیم .

مطالب پیش رو فقط به صورت تیتروار بیان خواهد شد ، که هر کدام از این تیترها نیاز به بررسی بسیار زیاد می باشد

 

اصول اصلی یک ویدیو تبلیغاتی در شبکه های اجتماعی :

  1. 7 ثانیه اول را بسیار جدی بگیرید.
  2. حجم ویدیو در شبکه های اجتماعی امری مهم است . البته اکنون بسیاری از شبکه های اجتماعی قابلیت تبدیل ویدیو را بر اساس سرعت اینترنت مخاطب دارند . مانند : اینستاگرام ، آپارات ، یوتیوب و…
  3. بر اساس برنامه ای که برای ویدیو دارید نتیجه گیری را با دقت انتخاب کنید و در راستای آن گام بردارید.
  4. در شبکه های مجازی 45% از مخاطبان حداکثر 1 دقیقه از زمان یک ویدیو تبلیغاتی را مشاهده می کنند و پس از آن ، ویدیو را رد می کنند. پس سعی کنید مطالب خودتان را حداکثر در زمان 1 دقیقه بیان کنید.
  5. یک ویدیو ایده آل تبلیغاتی در یوتیوب 15 ثانیه هست ولی احتمال اینکه این ویدیو نتواند تاثیرگذاری خوبی داشته باشد بسیار زیاد است.
  6. بهترین ویدیوهای تبلیغاتی از زمان کوتاهی بهره می برند .
  7. کمترین چیزی که لازم است در ویدیو تبلیغاتی گفته شود را بگویید . این گونه بیشتر در ذهن مخاطب باقی می ماند
  8. احتمال رد کردن ویدیو بین ثانیه 90 تا 120 بسیار زیاد است.
  9. برای اینکه بیشترین تاثیر را در ذهن مخاطب بگذارید نباید ویدیو شما طولانی باشد.
  10. ویدیوهای کوتاه و شیرین بهترین استراتژی هستند ، فرض را باید بر شلوغ بودن مخاطب بگذاریم.

 

نکاتی در مورد تولید یک ویدیو تبلیغاتی :

 

  1. هدف خود را دقیق مشخص کنید.
  2. ویدیوهای خود را شخصی سازی کنید.
  3. ویدیوهای خود را برای سئو بهینه کنید.
  4. با مخاطبان خود صحبت کنید.
  5. دقت داشته باشید اگر ویدیو خود را در همه شبکه های اجتماعی انتشار می دهید. ابعاد آن باید استاندارد باشد.
  6. در زمینه به قلاب انداختن مخاطبان خیلی دقت کنید. ( 7 ثانیه اول )
  7. مطمئن شوید اطلاعات تماس شما ساده و هوشمندانه استفاده شده است .
  8. هدف خود را قبل از ویدیو مشخص کنید.
  9. تمام ذهن و تمرکز خود را روی ویدیو متمرکز کنید.
  10. مهم نیست ویدیو را با چه تکنیکی تهیه می کنید ، مطمئن شوید توسط مخاطبان شما انتشار داده می شود .

 

سبک ویدیو خود را دقیق مشخص کنید :

  1. یکی از روش های موثر در تولید ویدیو صحبت های مشتری در مورد شماست .
  2. ارائه یک وبینار روش بسیار موثری هست در نشان دادن چهره شما پشت یک برند.
  3. این نکته بسیار مهم است ، یک شخصیت خوب برای ویدیو انتخاب کنید ( چه موشن گرافیک باشد و چه رئال ) ، آن چهره تصویر برند شما حساب می شود.
  4. برای مخاطبان جذاب هست که بدانند شما چه محصول یا خدماتی را می توانید در اختیارشان قرار دهید. برای این هدف استفاده از استاپ موشن و موشن گرافیک می تواند بسیار جذاب باشد.
  5. در تکنیک استاپ موشن این قابلیت وجود دارد که مطالب خود را به راحتی و با زیباترین شکل ممکن وارد صحنه کنید و آن ها را خارج کنید.
  6. ویدیوهایی که به صورت زنده انتشار داده می شود برای محصولاتی که محسوس هستند بسیار مورد استفاده قرار می گیرد.
  7. مخاطبان معمولا انیمیشن هایی که دارای کاراکتر زیبا هستند را تا انتها مشاهده می کنند.
  8. شاید فکر کنید برخی مخاطبان انیمیشن را کاملا جدی نمی گیرند . ولی انیمیشن یک مقوله سخت ، پیچیده ، جذاب و در دسترس است که مخاطب را به راحتی با خود همراه می کند.
  9. مخاطبان با انیمیشن وارد یک مقوله احساسی می شوند زیرا یاد کودکی های خود می افتند .

 

در انتشار ویدیو خود به نکات زیر بسیار دقت کنید :

  1. همه ی کمپین هایی که در یوتیوب موفق می شوند از 3 اصل استفاده می کنند. 1.جلب توجه کردن و جذب مخاطب 2. حفظ کردن آن ها 3. کسب درآمد از آن ها
  2. تمام ویدیوها باید یک برنامه منحصر به فرد برای معرفی محصول داشته باشند.
  3. خودتان را در یک شبکه اجتماعی محدود نکنید.
  4. به بازدید خود تکیه نکنید ، مهم فروش است.
  5. بازخورد ویدیو در یوتیوب 10 برابر بیشتر از بازدید ویدیو در فیس بوک است.
  6. در 6 ماه گذشته مخاطبان 40 درصد بیشتر در اینستاگرام وقت خود را صرف می کنند.
  7. از کلمات کلیدی در قسمت های مختلف و مهم سایت خود استفاده کنید.
  8. یکی از راه های مناسب برای انتشار ویدیو پخش ویدیو در یوتیوب می باشد.
  9. فقط به یک سایت یا صفحه مجازی برای به انتشار گذاشتن ویدیو خود بسنده نکنید . بلکه در هر سایت و هر صفحه ای که می توانید ویدیو را انتشار دهید.
  10. از یک ابزار قوی و دقیق برای آنالیز سایت خود بهره مند شوید و از آن به درستی استفاده کنید .

 

از نکات زیر برای داستان نویسی ویدیو خود استفاده کنید.

  1. یک داستان را بیان کنید.
  2. با احساسات ، مخاطب را تحت تاثیر قرار دهید.
  3. تیزر تبلیغاتی را جذاب و لذت بخش کنید.
  4. از شخصیت های بسیار جذابی که مخاطبان شما هم آن را دوست دارند استفاده کنید.
  5. ایمیل می تواند یکی از گزینه هایی باشد که بوسیله ی آن ویدیو را برای مخاطبانتان ارسال کنید.
  6. بعد از آن می توانید بوسیله ی آن ویدیو مخاطبان را به سایت خود هدایت کنید و با آن ها ارتباط برقرار کنید.
  7. برای استفاده بهتر از ویدیو باید ویدیو خود را در 3 ورژن تولید کنید ، اول برای وب سایت خودتان ، دوم برای شبکه های مجازی و سوم برای ارسال توسط ایمیل.
  8. در شبکه های مجازی مخاطبان بسیار سریع از روی محتواها رد می شوند ، در این شرایط یک cover زیبا می تواند مخاطب را نگه دارد و ویدیو شما را تماشا کند.
  9. استفاده از یک تکنیک جذاب در ویدیو می تواند به مخاطبان شما این حس را برساند که چگونه محصول یا خدمات شما می تواند زندگی آن ها را بهتر کند.
  10. فضای وب پر از ویدیو برای مخاطبان شما است . اما این مقدار هنوز کامل نیست . در این شرایط ویدیوهایی که از کیفیت پایین ، چه در محتوا و چه در کیفیت برخوردارند از دور خارج می شوند . اگر محتوای شما از بازدید خوبی برخوردار باشد این یعنی محتوای شما بسیار جذاب و خوب بوده است . دقیق بررسی کرده اید و دقیق به هدف زده اید.

 

توجه داشته باشید این مقاله صرفا ترجمه ای از یک مقاله انگلیسی زبان است و ممکن است برخی از این نکات در ایران جوابگو نباشد و یا بتواند قوی تر اجرا شود.

Tagged under: rasha, rashamedia, تبلیغات, تولید فیلم تبلیغاتی اصفهان, تیزر تبلیغاتی, کلیپ تبلیغاتی, کمپین ویدیومارکتینگ, محمد جواد سمیعی, ویدیو مارکتینگ, ویدیو مارکتینگ چیست, ویدیومارکتینگ

What you can read next

چگونگی تصویربرداری در استدیو کروماکی
مزایای تبلیغات
ویدیو مارکتینگ چیست ؟

دیدگاهتان را بنویسید لغو پاسخ

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

آخرین مطالب

  • 3904

    تفاوت تیزر ، کلیپ و آنونس     شاید بر...
  • تبلیغات پنهان در برنامه های تلویزیونی

      تبلیغات تلویزیونی تاثیر بسزایی در بینندگان دا...
  • 14 نکته اساسی در ویدیومارکتینگ که می تواند بازدید صفحات اجتماعی یا سایت شما را ببرد

    افزایش بازخورد یک ویدیو چیزی است که ما در رَشام...
  • بازاریابی محتوا و بازاریابی درون گرا

    بازاریابی محتوا و بازاریابی درون گرا طبق تعریف ...
  • اثر بخشی یا ثمر بخشی در ویدیو

    مهمترین مسئله در تولید ویدیو : اثربخش یا ثمربخش...

دسته بندی ها

  • اسپانسرشیپ
  • بازاریابی محتوا
  • تدوین
  • دیجیتال مارکتینگ
  • روانشناسی رنگ ها
  • سینما
  • فرمت های تصویری
  • فرمت های تصویری
  • مقالات
  • ویدیومارکتینگ
  • ویدیومارکتینگ

اطلاعات تماس


اصفهان - خيابان بزرگمهر - خیابان 22 بهمن - ساختمان 128

32667403 – 031

دسترسی سریع


  • صفحه اصلی
  • درباره ما
  • نمونه کار

© 2018. All rights reserved. Design By Atinegar.
توسعه دهنده : دیجیتال مارکتینگ یلدا

TOP