تلفن تماس: 03132667403

رشا

Kallyas is an ultra-premium, responsive theme built for today websites.

T (212) 555 55 00
Email: sales@yourwebsite.com

Your Company LTD
Street nr 100, 4536534, Chicago, US

Open in Google Maps
  • صفحه اصلی
  • مطالب آموزشی
  • نمونه کار
  • پیشنهاد ویژه
  • درباره رَشا
  • تماس با رَشا
  • Home
  • مقالات
  • اثر بخشی یا ثمر بخشی در ویدیو
 

مقالات

محمد جواد سمیعی
جمعه, 17 می 2019 / Published in مقالات, ویدیومارکتینگ

اثر بخشی یا ثمر بخشی در ویدیو

مهمترین مسئله در تولید ویدیو : اثربخش یا ثمربخش ؟
در بسیاری از موارد پس از تولید یک ویدیو نتایج آن را به درستی تحلیل نمی کنیم که با این کار از بررسی دقیق اثر بخش بودن و یا ثمر بخش بودن آن غافل می شویم .

حال اثر بخش و یا ثمر بخش بودن ویدیو چه تفاوتی با هم دارند ؟
ویدیو زمانی اثر بخش است که به وظیفه و هدفی که برای آن در نظر گرفته ایم رسیده باشد . برای مثال ما ویدیویی تولید کرده ایم که هدف از آن بالا رفتن بازدید سایت ما است . که پس از تولید ویدیو و انتشار آن می توانیم به راحتی بررسی کنیم که ویدیو هدف خود را به درستی انجام داده است یا خیر . اگر این افزایش بازدید سایت به میزانی که برای این ویدیو تعیین کرده بودیم انجام شده باشد ویدیو ما اثر بخش بوده است.

حال ثمر بخش بودن ویدیو چیست؟
فرض کنید ویدیویی را تولید کرده ایم جهت فروش بیشتر و به این هدف هم رسیده ایم و پس از تولید و انتشار ویدیو 70.000.000 تومان فروش افزایش پیدا کرده است . اکنون باید به این موضوع دقت داشته باشیم که برای تولید ویدیو چقدر هزینه کرده ایم ؟ که البته هزینه فقط پول نیست ، بلکه زمان ، انرژی و پول است . طبیعتا اگر برای ویدیویی که 70 میلیون تومان سود داشته است 120 میلیون تومان هزینه پرداخت کرده باشیم یا دو سال زمان گذاشته باشیم قطعا ویدیو با وجود اثر بخش بودن خود ، ثمربخش نبوده است زیرا هزینه ای که برای آن پرداخت کرده ایم بسیار بالاتر از اثر بخشی آن بوده است .

بهمین خاطر است که آقای بابک بادکوبه در جواب این سوال که یک ویدیو گران است یا ارزان این طور بیان می کند: ” این سوال از ریشه مشکل دارد چرا که باید دید ثمر بخشی ویدیو چقدر بوده است ، اگر برای تولید یک ویدیو حتی 1000 تومان هزینه کرده باشیم ولی سود دهی برای ما نداشته باشد این ویدیو گران و از آن طرف اگر برای تولید یک ویدیو یک میلیارد تومان هم هزینه کرده باشیم ولی چند میلیارد تومان سود دهی برای ما داشته باشد ، آن ویدیو ارزان است “

پس با بهره گیری از ویدیوهای جذاب ، اثربخش و ثمر بخش ، کسب و کار خودتان را بیش از پیش قدرتمند کنید .

Tagged under: rasha, rashamedia, اثر بخش یا ثمر بخش بودن ویدیو, اثربخش یا ثمربخش بودن ویدیو, تولید فیلم تبلیغاتی اصفهان, تیزر تبلیغاتی, چرا ویدیومارکتینگ, رشا, رشامدیا, فیلم تبلیغاتی, محمد جواد سمیعی, ویدیو مارکتینگ, ویدیومارکتینگ

What you can read next

توهم لایک !
اسپانسرشیپ و انواع آن
قوانین اساسی ویدیو تبلیغاتی

دیدگاهتان را بنویسید لغو پاسخ

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

آخرین مطالب

  • تفاوت تیزر، کلیپ و آنونس

    تفاوت تیزر ، کلیپ و آنونس     شاید بر...
  • تبلیغات پنهان در برنامه های تلویزیونی

      تبلیغات تلویزیونی تاثیر بسزایی در بینندگان دا...
  • 14 نکته اساسی در ویدیومارکتینگ که می تواند بازدید صفحات اجتماعی یا سایت شما را ببرد

    افزایش بازخورد یک ویدیو چیزی است که ما در رَشام...
  • بازاریابی محتوا و بازاریابی درون گرا

    بازاریابی محتوا و بازاریابی درون گرا طبق تعریف ...
  • چرا ویدیو به این اندازه خاطرخواه دارد ؟

    چرا ویدیو به این اندازه خاطرخواه دارد ؟ یکی از ...

دسته بندی ها

  • اسپانسرشیپ
  • بازاریابی محتوا
  • تدوین
  • دیجیتال مارکتینگ
  • روانشناسی رنگ ها
  • سینما
  • فرمت های تصویری
  • فرمت های تصویری
  • مقالات
  • ویدیومارکتینگ
  • ویدیومارکتینگ

اطلاعات تماس


اصفهان - خيابان بزرگمهر - خیابان 22 بهمن - ساختمان 128

32667403 – 031

دسترسی سریع


  • صفحه اصلی
  • درباره ما
  • نمونه کار

© 2018. All rights reserved. Design By Atinegar.
توسعه دهنده : دیجیتال مارکتینگ یلدا

TOP