تفاوت تیزر ، کلیپ و آنونس     شاید برای شما هم سوال شده باشد که تفاوت بین تیزر ، کلیپ و آنونس و بقیه اصطلاحات در چیست ، جالبه بدونید در اکثر مواقع این اصطلاحات اشتباه به کار برده می شود و به دلیل نبود منبعی دقیق و همین موضوع باعث شد تا به
  تبلیغات تلویزیونی تاثیر بسزایی در بینندگان دارد که در بسیاری از جهات مورد استفاده قرار می گیرد . اهمیت تبلیغات تلویزیونی برای همه روشن است و تحقیقات گسترده بر اثربخشی آن صحه گذاشته اند . در بعضی کشورها مانند ایالات متحده آمریکا ، برای یک سیاستمدار در یک رای گیری ، پیروزی بدون هزینه
افزایش بازخورد یک ویدیو چیزی است که ما در رَشامدیا هر روز به دنبال آن هستیم و برخی از نتایج تحقیقاتمان را در این مقاله با شما به اشتراک می گذاریم.     اما چرا ما تا این حد موشکافانه یک ویدیو را بررسی می کنیم ؟ آمارهای بسیار زیادی از تاثیرات شگفت انگیز ویدیو
بازاریابی محتوا و بازاریابی درون گرا طبق تعریف موسسه هاب اسپات بازاریابی درون گرا شامل فرآیندهای بازاریابی است که باعث می شود خود کاربران به سایت کشیده شوند نه این که تبلیغات خریده شود . محتوا نقش مهمی در این روش بازاریابی دارد و خلق محتوای مناسب بازاریابی آن به اثر بخشی کل فرآیند بازاریابی
مهمترین مسئله در تولید ویدیو : اثربخش یا ثمربخش ؟ در بسیاری از موارد پس از تولید یک ویدیو نتایج آن را به درستی تحلیل نمی کنیم که با این کار از بررسی دقیق اثر بخش بودن و یا ثمر بخش بودن آن غافل می شویم . حال اثر بخش و یا ثمر بخش بودن
چرا ویدیو به این اندازه خاطرخواه دارد ؟ یکی از ویژگی های ویدیو انتقال درست و کامل احساسات است . تولید یک ویدیو معمولی اصلا کار دشواری نیست ، به راحتی می توان آن را مطابق برند خود خلق کرد و توجه مخاطبان را در یک مدت طولانی به آن جلب کرد . یک ویدیو
49 نکته مهم در زمینه ویدیومارکتینگ   طبق تحقیقات انجام شده 50 نکته مهم در زمینه ویدیومارکتینگ را در نظر گرفته ایم  که دراین مقاله به شما ارائه می دهیم . مطالب پیش رو فقط به صورت تیتروار بیان خواهد شد ، که هر کدام از این تیترها نیاز به بررسی بسیار زیاد می باشد
چگونه یک کمپین ویدیو مارکتینگ بنویسیم ؟ اگر شما یک کسب و کار و یا محصول دارید ، برای فروش بهتر چاره ای جز استفاده از تاثیرگذارترین ابزار تبلیغات یعنی ویدیو ندارید. شاید شما یک یا چند ویدیو تولید کرده باشید ولی نتیجه خاصی حاصل نشده باشد . دلیل این مورد ، چیزی جز نبود
اسپانسرشیپ و تاریخچه ی جالب آن در سال 1984 میلادی یک دوچرخه فروش معتبر و بزرگ اقدام به کار جالب و خلاقانه ای کرد . وی تعدادی دوچرخه را به خیریه مسئول برگزاری مسابقات دوچرخه سواری داد. او با این اقدام جالب هم قصدداشت به خیریه کمکی کرده باشد و هم اینکه از دیدگاه و

ترکیب کلی آگهی

ترکیب کلی آگهی : شاید شما آگهی ای با این ویژگی ها بسازید : آغازی جذاب و پر کشش ، ساختاری منطقی با ترکیب بندی مناسب نماها و برخوردار از ارتباط مناسب کلمات و تصاویر . باهمه ی این ویژگی ها ، ممکن است که باز هم ، آگهی شما موفق نباشد . باید مراقب
تصویر برداری در استدیو تصویر امروزه با هزینه بسیار پایین می توان یک استدیو تصویر کوچیک و البته بسیار کاربردی تهیه کرد ف فقط کافیه یک پرده سبز تهیه کنید و یک دوربین تصویر برداری که در این مورد هم میشه از دوربین موبایل استفاده کرد . برای استفاده از پرده سبز و تهیه یک
قوانین اساسی ویدیو تبلیغاتی : در ادامه به قوانین تولید آگهی می پردازیم ، قوانینی که اگر به خوبی از آن ها استفاده نکنیم از تاثیر گذاری ویدیو ما کاسته می شود. قوانین را آنتی تز ( از بین برنده خلاقیت ) می نامند . آدم های خلاق همواره دوست دارند که سنت ها را
TOP