نخستین قدم در نوشتن یک آگهی پر فروش ، پرداختن به مزایای آن کالا است ، نه خصوصیات آن خصوصیت یک کالا و یا خدمت ، واقعیتی را درباره ی آن توصیف می کند ، اما مزیت آن ، امتیازی است که به مصرف  کننده تعلق می گیرد و نتیجه ی طبیعی خصوصیت مورد ذکر
مبانی بازاریابی محتوا بازاریابی محتوا به عنوان شیوه ای جدید از بازاریابی با  علوم مختلف در ارتباط است و همواره مفهومی میان رشته ای را دربر میگیرد . بازاریابی محتوا مفهوم جدیدی نیست و بیش از یک قرن است که در شکل های مختلف وجود داشته است در سال 1895 جان دییر سازنده تراکتور مجله
فرصت های بازاریابی الکترونیکی بازاریابی الکترونیکی فرصت های بی شماری را به منظور برقراری ارتباط با مشتریان فراهم می کند . برای بازاریابی معاصر ، این فاصله گرفتن اساسی از روش های سنتی موسوم به آجر و ملات مزایای زیر را دارد :   دسترسی جهانی : شبکه ی اینترنت محدودیت ها و مراقبت های
بازاریابی الکترونیک در طول دهه گذشته ، بازاریابی به یکی از مهمترین ابزار موفقیت در فضای مجازی تبدیل شده است . سازمان هایی که در پی سود هستند تنها گروه های ذی نفع در اینترنت نیستند . بلکه هر نوع سازمانی که روی نقش بازاریابی جهت نیل به اهداف تعیین شده خود تاکید دارد نیز
درصد وابستگی یک ویدیو تبلیغاتی به صدا چقدر است ؟ در بسیاری از ویدیوهای تبلیغاتی شاهد این موضوع هستیم که ویدیو کاملا وابسته به صدا است و تصویر بیان کننده مفهوم ویدیو نیست ، نمی توان گفت ویدیوهایی که وابسته به صدا هستند کاملا بی تاثیر هستند ولی باید به این موضوع دقت کرد که
تدوین فصلهای پرتحرک: توانایی سینما در ضبط حرکت و انتقال آنی رویداد داستان از یک مکان به مکان دیگر، همچنان یکی از عوامل عمده ی جذابیت آن است. گاه  شاید آدم وسوسه شود که فصل پرتحرکی را سریع تر تدوین کند تا هیجان بیشتری بیافرینتد، اما اگر این کار سبب شود که تماشاگر در رابطه
خاکستری بی رنگ است ، نه تیره است نه روشن ، و عاری از هرگونه اثر تحریکی یا گرایشی روانی است . رنگ خنثی است ، نه عینی است نه ذهنی ، نه درونی است نه بیرونی ، نه اضطراب آفرین است نه آرامش بخش . خاکستری جایی را اشغال نمی کند  و فقط مرز

بازاریابی هوشمند

بازاریابی هوشمند فشارهاي رقابتي در دنياي امروز بر بنگاه‌ها، باعث شده است كه اهميت دانش را در حوزه‌هاي رقابتي به درستي درك نموده و تلاش نمايند از اين ابزار در جهت دستيابي به اهداف رقابتي خود استفاده نمايد. چنين پديده‌اي منجر به ظهور مفهوم جديدي با عنوان بازاريابي هوشمند شده است بنگاه‌هاي امروزي، با ورود فناوري‌هاي جديد اطلاعاتي

نقش رسانه ها

امروزه رسانه‌ها نقش بسیار بزرگ و با اهمیتی در زندگی پیدا کرده‌اند. موشن گرافیک یا گرافیک متحرک، یکی از برترین رسانه‌های تصویری حرکتی است که به روند انتقال پیام کمک شایانی می‌کند. اجازه بدهید به یک نحو دیگر راجع به این قضیه بحث کنیم: همانطور که می‌دانید پوستر یکی از با اهمیت‌ترین ابزار برای انتقال

مزایای تبلیغات

  اگر شما یک فروشنده محصول یا خدمات هستید باید مخاطب خود را با محصول خود آشنا کنید تا فروش شما افزایش یابد و برای آشنا کردن مخاطب خود با محصول راهی جز تبلیغات وجود ندارد ، باید دقت داشته باشیم که هدف نهایی تبلیغات چیزی نیست جز فروش بیشتر محصولات و خدمات، تبلیغاتی که این هدف را دنبال
هوشیاری و پرورش خلاقیت برای بیشتر ما خلاقیت چیزی نیست که بتوانیم آن را خاموش یا روشن کنیم ، بلکه فضایی ذهنی است که باید در آن قدم بگذاریم. این فضا ، بنیان مستحکمی در بیولوژی سلولهای عصبی دارد و مجموعه ای از نواحی فعال مغزی است که در آن فرد بر روی محیط خارج
5 دلیل هوشمندانه برای استفاده از ویدیو مارکتینگ     یکی از پر رشدترین و پر تقاضاترین نوع تبلیغات ویدیو مارکتینگ است در حال حاضر بازاریابی ویدیویی وسیله ای است که تمام بازاریابان باید از آن استفاده کنند. در ادامه 5 مزیت ویدیو مارکتینگ را توضیح خواهیم داد: 1. محتوای ویدیو نام برند را بزرگ
TOP