یک عنوان تبلیغاتی باید گیرایی و جاذبه کافی برای جلب توجه و برانگیختن میل درونی خوانندگان را داشته باشد. این کار با بیان مزایای محصول در عنوان تبلیغاتی صورت می گیرد؛2. در عنوان های تبلیغی از روایت های اخباری حداکثر استفاده را کنید. محصولات هم مانند انسان ها در ابتدای تولد خود و وقتی تازه
نمای فوق العاده نزدیک ( اکستریم کلوزآپ ) نمای فوق العاده نزدیک نمایی است که یکی از اجزای صورت را در قالب می گیرد ، مثلا یک چشم ، دو چشم ، دهان یا شاید یکی از گوش ها . این جزء کوچک اگر نه تمام قاب ، دست کم بخش عمده ی آن را
فنون تولید آگهی تبلیغاتی وقتی که تاریخ تبلیغات را مرور می کنیم با آگهی هایی روبه رو می شویم که برای ساخت آنها ، هزینه های فراوانی خرج کرده اند . آگهی های مربوط به رایانه اپل مکینتاش ، بریتیش ایرویز و پپسی ، از جمله آگهی های بسیار گران قیمت تاریخ آگهی های تلویزیونی
امروزه رسانه‌ها نقش مهم و اساسی در زندگی انسانها ایفا می نمایند. موشن گرافیک یا گرافیک متحرک، یکی از مدرنترین رسانه‌های تصویری است که بزرگترین هدف آن انتقال پیام و محتوا به ساده ترین شکل ممکن است. مهمترین ویژگی آن  جذابیت بصری بالا و همینطور حجم پایین است ، رنگ هایی که در ساخت آن
5 دلیل هوشمندانه برای استفاده از ویدیو مارکتینگ یکی از پر رشدترین و پر تقاضاترین نوع تبلیغات ویدیو مارکتینگ است در حال حاضر بازاریابی ویدیویی وسیله ای است که تمام بازاریابان باید از آن استفاده کنند. در ادامه 5 مزیت ویدیو مارکتینگ را توضیح خواهیم داد: 1. محتوای ویدیو نام برند را بزرگ میکند با
تاییدی عامل اساسی در قالب های تاییدی ، کوشش برای ترجمه ی گفته های مردم درباره یک محصول ، به عناصر یک آگهی تلویزیونی است . مردم واقعی بر اساس واکنش های شخصی خود درباره یک محصول صحبت می کنند. اگر آگهی شما باورپذیر باشد ، مردم آن را می پذیرند و به خرید محصول
اسپانسرشیپ انواع بسیار زیادی دارد اما می‌توان آنها را به 6 گروه اصلی تقسیم کرد: 1-ورزشی 2-سرگرمی 3-مناسبت‌ها 4-هنری 5-جشنواره‌ها، نمایشگاه‌ها و رویدادهای سالانه 6- بازاریابی با مشارکت در محل برگزاری • بازاریابی ورزشی بیشترین اسپانسرشیپ در این نوع انجام می شود و بیشترین بازدهی را دارد.  اگر شرکت‌ها به خوبی این شیوه را انجام

انواع سیستم دوربین

انواع سیستم دوربین: در طراحی سیستم دوربین ویدئو دو رویکرد وجود دارد: 1.دوربین های یک تکه یا یکپارچه 2.سیستم های جداشدنی یا قابل تبدیل  1.دوربین های یک تکه این نوع دوربین معمولا کامل و خود بسنده است و دو شکل دارد: یا دوربین ضبط است و مجهز به سیستم ضبط نوار ویدئو در همان نزدیکی
ویدیو مارکتینگ چیست ؟ عمل تبلیغات توسط یک ویدیو را ویدیو مارکتینگ می گویند . چرا ما از ویدیو مارکتینگ استفاده می کنیم ؟ انتشار یک ویدیو توسط  شبکه های تلویزیونی بسیار پر هزینه است ، به صورتی که هزینه پخش ویدیو نسبت به تولید آن  بسیار بسیار بیشتر است . در عصر جدید با
ویدئو مارکتینگ نقش بسیار مهمی را در افزایش فروش وب سایت و یا برای برندسازی اینترنتی بازی میکند. آیا شما برای فعالیتهای بازاریابی اینترنتی خودتان ، برنامه ای برای فروش محصولات خود دارید؟ در بین بازاریابان اینترنتی، بحث بازاریابی با ویدئو بسیار داغ می باشد و تقریبا می شود گفت که اکثر سایتهای موفق دنیا
ویدیو مارکتینگ: ویدیو مارکتینگ یکی از زیر شاخه های content marketing  است. در 10 سال گذشته چشم انداز دیجیتال مارکتینگ به طور قابل توجهی تغییر پیدا کرده است ، دیگر مردم برای جستجو در اینترنت و تعامل با افراد کمتر از کامپیوتر شخصی و لب تاپ استفاده می کنند ، موبایل و تبلت جایگزین کامپیوترهای
فرمت های تصویر و تفاوت های آنها هرگاه  صحبت از کیفیت تصویر یک مانیتور می شود، پای اصطلاح رزولوشن هم در میان است. حال این اصطلاح یعنی  چه؟ واصلا اهمیت آن چیست؟ رزولوشن، دقت یک صفحه نمایش را طبق استانداردهای مختلفی بیان می کنند. این تنوع در تعریف رزولوشن باعث پیچیدگی مطلب و سردرگمی مشتریان
TOP