تلفن تماس: 03132667403

رشا

Kallyas is an ultra-premium, responsive theme built for today websites.

T (212) 555 55 00
Email: sales@yourwebsite.com

Your Company LTD
Street nr 100, 4536534, Chicago, US

Open in Google Maps
  • صفحه اصلی
  • مطالب آموزشی
  • نمونه کار
  • پیشنهاد ویژه
  • درباره رَشا
  • تماس با رَشا
  • Home
  • مقالات
  • hero ، hub و help در طراحی کمپین ویدیومارکتینگ
 

مقالات

محمد جواد سمیعی
دوشنبه, 21 ژانویه 2019 / Published in مقالات, ویدیومارکتینگ

hero ، hub و help در طراحی کمپین ویدیومارکتینگ

چگونه یک کمپین ویدیو مارکتینگ بنویسیم ؟

اگر شما یک کسب و کار و یا محصول دارید ، برای فروش بهتر چاره ای جز استفاده از تاثیرگذارترین ابزار تبلیغات یعنی ویدیو ندارید. شاید شما یک یا چند ویدیو تولید کرده باشید ولی نتیجه خاصی حاصل نشده باشد . دلیل این مورد ، چیزی جز نبود علم ویدیومارکتینگ روی این ویدیو نیست . باید قبول کنیم که ویدیو مارکتینگ یک علم است ، علمی که مانند سایر علم ها نیاز به تحقیقات بسیار زیادی دارد . شاید تولید کلیپ و تیزر تبلیغاتی در بسیاری از مواقع بسیار ساده به نظر برسد ولی دقت کنید که علم تولید یک ویدیو تبلیغاتی تاثیرگذار بسیار فراتر از مهارت داشتن در نرم افزارهای تدوین و حتی جلوه های ویژه است .ما در تلاش هستیم با انتشار علم ویدیومارکتینگ شما را در تولید ویدیوهای قوی تر و پر اثرتر یاری کنیم . در این مقاله اصول نوشتن یک کمپین ویدیو مارکتینگ را مورد بررسی قرار می دهیم . البته برای نوشتن یک کمپین ویدیومارکتینگ قوی نیاز به اطلاعات و تجربیات بسیار بیشتر از این مقاله است و ما اکنون اصول اولیه طراحی یک کمپین ویدیومارکتینگ را بررسی می کنیم.

اولین اصل طراحی یک کمپین ویدیومارکتینگ آگهی از وجود 3 مدل ویدیو است .

  1. ویدیوهای hero
  2. ویدیوهای hub
  3. ویدیوهای help

 

ویدیومارکتینگ

 

بهترین کمپین های ویدیومارکتینگ دنیا شامل این 3 مورد هستند . مواردی که هر کدام به نوبه خود وظایف خود را انجام می دهند . اکنون به توضیح این موارد می پردازیم.

 

  • ویدیوهای hero :

Hero به دسته ای از ویدیوها گفته می شود که در قلب و احساسات مخاطبان شما تاثیر می گذارد و آن ها را با خود درگیر می کند ، این مخاطبان علاوه بر لذت بردن از ویدیو و به خاطر نگه داشتن آن ، ویدیو را برای دوستان خود هم ارسال می کنند یا حتی در صفحات مجازی خود به اشتراک می گذارند . این ویدیوها نقش بسیار مهمی در برندسازی و معرفی برند به مخاطبان مختلف بر عهده دارند . به طوری که به راحتی می تواند هزاران نفر را با برند و فعالیت ما آَشنا کند . دقت داشته باشید این ویدیوها را معمولا نمی توان به صورت مداوم تولید کرد ، بلکه در سال یک یا دو مورد امکان تولید این گونه ویدیو ها وجود دارد.

گاهی برخی برندها برای تولید این گونه ویدیوها دست به هر کاری می زنند و این کار نه تنها باعث خراب شدن اعتبار برند در ذهن مخاطبان در مورد برند می شود بلکه گاهی تا شکست کامل یک برند هم پیش می رود . این گونه ویدیوها معمولا پس از تولید و بررسی بازخورد ویدیوهای hub و help می تواند ایده پردازی و تولید شود .

 

  • ویدیوهای hub :

این ویدیوها انواع مختلفی دارد که برای مثال می توان به ویدیویی از روند کار شرکت اشاره کرد . در این ویدیوها  ما قصد پخش شدن و ترغیب زیاد احساسات مخاطب را نداریم بلکه بیشتر به عنوان یادآوری این موضوع است که ما همچنان فعالیت خود را ادامه می دهیم و ترجیحا در این ویدیوها از ویژگی های محصول و خدمات خودمان هم نام می بریم . حتی می توان افراد داخل شرکت را معرفی کرد یا تجربه ای از مشتریان را به نمایش گذاشت . قطعا معرفی یک نفر که داخل شرکت مشغول به فعالیت است باعث به فکر فرو رفتن مخاطب یا انتشار این ویدیو نمی شود ولی قطعا باعث یادآوری ما در ذهن مخاطب می شود و حتی می تواند اعتبار شرکت را نیز بالا ببرد. پس سعی کنید ویدیوهایی که در دسته hub قرار دارند را مورد توجه قرار دهید . این ویدیوها باید در هفته حداقل 2 مورد باشد . دقت داشته باشید که اگر تعداد این ویدیوها بیش از حد بالا برود باعص ریزش مخاطبان شما و تضعیف برند شما می شود . جهت پخش این ویدیوها می توان از قابلیت استوری در اینستاگرام نیز استفاده کرد.

 

  • ویدیوهای help :

ویدیوهای help یا ویدیوهای آموزشی نیز از اهمیت بالایی برخوردار هستند. به هیچ عنوان از انتشار اطلاعات خودتان که حتی با زحمت به دست آورده اید ترس نداشته باشید . درست است که نمی توان همه اطلاعات را رایگان در اختیار مخاطبان قرار داد ولی همیشه اطلاعاتی هست که در زمینه کاری شما ارزش چندانی ندارد ولی در ذهن مخاطبان اطلاعات تخصصی محسوب می شود .

کلیپ های آموزشی تاثیر بالایی در افزایش اعتبار شما دارد . البته به مطالبی که ارائه می دهید خیلی دقت کنید . اگر مطالب شما اشتباه باشد باعث تخریب شما و برند شما در ذهن مخاطب می شود . سعی کنید در ویدیوهای آموزشی به مطالبی پرداخته شود که مخاطبان بیشتر در ذهن خود دارند . برای مثال اگر شما در کار تولید و تعمیر مبلمان هستید نحوه شستشوی مبل یا تعمیر پایه شکسته مبل و… را آموزش دهید . این آموزش ها باعث می شود به شما و برند شما به عنوان متخصص نگاه شود و اعتبار شما روز به روز بالا  می رود.

Tagged under: help, hero, hub, rasha, rashamedia, اصول ویدیومارکتینگ, تبلیغات, تبلیغاتی, تولید فیلم تبلیغاتی اصفهان, تیزر تبلیغاتی, فیلم تبلیغاتی, کلیپ تبلیغاتی, کمپین تبلیغاتی, کمپین ویدیومارکتینگ, محمد جواد سمیعی, ویدیوتبلیغاتی, ویدیومارکتینگ

What you can read next

مبانی بازاریابی محتوا
نکاتی مهم برای نوشتن یک فیلم نامه
چرا ویدیو به این اندازه خاطرخواه دارد ؟

دیدگاهتان را بنویسید لغو پاسخ

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

آخرین مطالب

  • تفاوت تیزر، کلیپ و آنونس

    تفاوت تیزر ، کلیپ و آنونس     شاید بر...
  • تبلیغات پنهان در برنامه های تلویزیونی

      تبلیغات تلویزیونی تاثیر بسزایی در بینندگان دا...
  • 14 نکته اساسی در ویدیومارکتینگ که می تواند بازدید صفحات اجتماعی یا سایت شما را ببرد

    افزایش بازخورد یک ویدیو چیزی است که ما در رَشام...
  • بازاریابی محتوا و بازاریابی درون گرا

    بازاریابی محتوا و بازاریابی درون گرا طبق تعریف ...
  • اثر بخشی یا ثمر بخشی در ویدیو

    مهمترین مسئله در تولید ویدیو : اثربخش یا ثمربخش...

دسته بندی ها

  • اسپانسرشیپ
  • بازاریابی محتوا
  • تدوین
  • دیجیتال مارکتینگ
  • روانشناسی رنگ ها
  • سینما
  • فرمت های تصویری
  • فرمت های تصویری
  • مقالات
  • ویدیومارکتینگ
  • ویدیومارکتینگ

اطلاعات تماس


اصفهان - خيابان بزرگمهر - خیابان 22 بهمن - ساختمان 128

32667403 – 031

دسترسی سریع


  • صفحه اصلی
  • درباره ما
  • نمونه کار

© 2018. All rights reserved. Design By Atinegar.
توسعه دهنده : دیجیتال مارکتینگ یلدا

TOP